Často kladené otázky

Získajte odpovede na bežné otázky a pochybnosti.

Ako mi môžete pomôcť so zvládaním stresu?

Spoločne nájdeme spôsoby na zníženie stresu a lepšie zvládanie náročných situácií.

Aké typy problémov sa dajú riešiť v poradenskom procese?

Venujem sa širokej škále tém vrátane vzťahov, stresu, sebaprijatia a životných rozhodnutí.

Ako prebieha prvá konzultácia a čo môžem očakávať?

Na prvom stretnutí si vypočujem vaše potreby a spoločne vytvoríme plán na ďalší priebeh poradenského procesu.

Ak mám vážne psychické problémy, môžete mi pomôcť?

Poradíme sa a spoločne nájdeme vhodný spôsob, ako sa s vašimi problémami vysporiadať.

Ako často by som mal/a navštevovať poradcu?

Frekvencia stretnutí závisí od vašich potrieb. Všeobecne platí, že pravidelné konzultácie sú prospešné.

Ako často by som mal/a navštevovať poradcu?

Frekvencia stretnutí závisí od vašich potrieb. Všeobecne platí, že pravidelné konzultácie sú prospešné.

Ako vás kontaktujem, aby sme sa dohodli na stretnutí?

Jednoducho ma môžete kontaktovať telefonicky alebo e-mailom a dohodneme sa na termíne vhodnom pre vás.

Dokedy môžem zrušiť sedenie?

Odvolanie sedenia je možné max. 24 hodín pred plánovaným termínom. V prípade, že to nestihnete, je účtovaná storno položka 50 % z ceny objednaného sedenia.

Čo ak potrebujem pomoc urgentne?

 Pre urgentnú, neodkladnú pomoc sa obráťte na Krízovú linku pomoci - 0800 500 333, linku Ligy za duševné zdravie: 0800 800 566.

Preplatí mi poisťovňa sedenia?

Sedenia sú len na priamu platbu - poisťovňa sedenia neprepláca, klient si ich hradí v plnej výške sám.

Môžem dostať "správu" z nášho sedenia?

Na vyžiadanie je možné dostať správu zo sedenia, avšak táto správa má odporúčací charakter a nie je ju možné využiť na právne, lekárske účely.